19 stycznia 2015

Prawdziwy powiew lata mogli poczuć goście zaproszeni na konferencję prasową, która odbyła się w środę 14 stycznia w Restauracji Duchnicka Wine&Food w Warszawie. Tematem spotkania w niekonwencjonalnej scenerii była nowa odsłona najbardziej orzeźwiającego wydarzenia tej zimy, czyli trasy koncertowej „Spragnieni Lata” z Mariką i L.U.C’iem w rolach głównych! Oprócz gwiazd z prowadzącą Anną Gacek rozmawiali Tymon Tymański, Dyrektor Artystyczny projektu oraz Michał Rozalicz, Dyrektor Marketingu w firmie AMBRA S.A., której marka Cydr Lubelski jest inicjatorem i głównym sponsorem trasy.

Leżaki, zielona trawa, świeże jabłka, swobodna atmosfera i duży zapas orzeźwienia w postaci Cydru Lubelskiego – tego wszystkiego, za czym zimą tęsknimy najbardziej, mogli zakosztować goście środowej konferencji. A w prawdziwie słoneczny klimat wprowadziła wszystkich rozmowa z niezwykle charyzmatycznymi i energetyzującymi osobowościami polskiej sceny muzycznej, czyli Mariką, L.U.C.’iem i Tymonem Tymańskim. Spotkanie, przepełnione dużą dozą humoru, poprowadziła dziennikarka radiowa i prezenterka Anna Gacek, znana z jedynych w swoim rodzaju autorskich audycji nadawanych na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia.

„Zaprosiłem do współpracy Marikę, bo jest piękna, zdolna i dlatego, że lubię jej muzykę. L.U.C’a zaprosiłem z tych samych powodów” – z uśmiechem komentował Tymon Tymański.

Druga edycja „Spragnionych Lata”, którzy zawitają do Poznania, Sopotu, Wrocławia, Łodzi, Krakowa i Warszawy, zapowiada się równie gorąco, co latem! Niezwykle żywiołowi i pełni energii oraz scenicznego temperamentu, Marika i L.U.C wystąpią ze swoimi nowymi, premierowymi materiałami: „Marika Elektronicznie” i „REFlekcje o miłości apdejtowanej selfie”, w których przeplatają się elektroniczno-klubowe brzmienia.

„Wszystko to napawa mnie ogromną ciekawością i przebieram nogami z niecierpliwości. Marika i L.U.C, L.U.C i Marika - będziemy się zmieniać. Nikt nie jest headlinerem” – opowiadała podekscytowana Marika na myśl o pierwszych koncertach.

„Ta wymiana energii z Mariką to będzie prawdziwa mieszanka, bo obydwoje jesteśmy bombami energetycznymi”-  dodawał L.U.C.

Podczas konferencji artyści zapowiadali moc pozytywnych emocji i szalonej zabawy – i z całą pewnością dotrzymają słowa. Zwłaszcza, że nad całością przedsięwzięcia z właściwą dla siebie kreatywnością i ekspresją czuwa Tymon Tymański, gwiazda poprzedniej edycji projektu, który przyznał w trakcie konferencji, że z zamiłowania jest… sadownikiem i w swoim ogrodzie uprawia drzewa jabłoni!

„Dzięki trasie koncertowej „Spragnieni Lata” możemy być blisko naszych konsumentów, przeżywać z nimi te wszystkie pozytywne emocje, uczestniczyć w nich i być częścią ich świata. To dla nas wielka wartość, a jednocześnie zaszczyt, że tak znakomici artyści, jak Marika, L.U.C, Tymon czy wcześniej Natalia Przybysz, zgodzili się z nami współpracować” – podkreślał podczas spotkania Michał Rozalicz – Dyrektor Marketingu AMBRA S.A. Marka Cydr Lubelski, główny sponsor i inicjator trasy, będzie towarzyszyć wszystkim koncertom, gasząc pragnienia fanów dobrych brzmień.

Energetycznie, elektronicznie, premierowo i mocno jabłkowo – tak będzie podczas nowej odsłony trasy „Spragnieni Lata”.

Więcej informacji o najbliższych koncertach można znaleźć

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej