21 października 2014

AMBRA S.A. uruchomiła nowy serwis internetowy pod dotychczasowym adresem www.ambra.com.pl. To nowoczesna platforma informacyjna, która pozwala na dotarcie do partnerów i odbiorców również za pomocą urządzeń mobilnych.

Serwis internetowy AMBRA

- Naszym celem było zintegrowanie wszystkich działalności Spółki AMBRA w jednym serwisie. Już samo zaprojektowanie architektury informacji było szeroko zakrojonym projektem - podkreśla Agnieszka Woźniak, Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR AMBRA.

W efekcie pod jednym adresem dostępne są kompleksowe wiadomości o Spółce, w tym obszerne działy poświęcone partnerom handlowym, Centrum Wina, programie Kocham Wino i ofercie HoReCa, które wcześniej funkcjonowały w oddzielnych serwisach. Nową jakość zyskały Relacje Inwestorskie oraz dział Media.

- Relacje inwestorskie skonstruowaliśmy wg najlepszych praktyk z myślą o wszystkich interesariuszach: naszych inwestorach, udziałowcach, ale również innych przedstawicielach rynku kapitałowego - dodaje Katarzyna Koszarna, Manager Raportowania Finansowego i Relacji Inwestorskich.

Z kolei dział Media agreguje aktualności z różnych sekcji serwisu i porządkuje firmowe materiały - m.in. zdjęcia, pliki video, wywiady czy komentarze, tworząc przydatne źródło informacji dla dziennikarzy.
Serwis ma również wiele do zaoferowania konsumentom marek AMBRA. Z myślą o nich przygotowano kompendium wiedzy produktowej, przepisy na drinki, porady sommeliera i słownik pojęć winiarskich, a także dział Wszystko o winie, wprowadzający konsumentów w świat fine wines.

Za kreację i produkcję strony odpowiedzialna jest agencja Emarketing Experts, która wdrożyła również system zarządzania treścią (doozie CMS) umożliwiający łatwe i szybkie administrowanie bogatymi treściami serwisu i wieloma szablonami graficznymi.

AMBRA planuje stały rozwój korporacyjnej platformy, która już dziś jest połączona z jej profilami w social media: firmowym kanałem YouTube i kontem na Twitterze.

AMBRA

Jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win. Wśród jej marek są takie ikony jak CIN&CIN, DORATO, EL SOL, FRESCO, PLISKA, PICCOLO czy najpopularniejszy w Polsce - CYDR LUBELSKI. To liderzy sprzedaży w swoich segmentach rynku. W strukturach AMBRA działa też CENTRUM WINA - wyspecjalizowany dystrybutor win w cenie powyżej 20 zł (fine wines) do gastronomii, klientów indywidualnych i firm.

Emarketing Experts

Od 2004 r. planuje i realizuje działania komunikacyjne online dla firm i instytucji w Polsce i zagranicą.  Agencja specjalizuje się w produkcji serwisów internetowych i aplikacji webowych oraz w prowadzeniu działań w social mediach i wyszukiwarkach. Wśród klientów Emarketing Experts znaleźć można: Aegon, CM Enel-Med, Marks&Spencer, Investors TFI, WSiP, Fundację Współpracy Polsko-Niemieckiej i wiele innych.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej