1 grudnia 2017

Startuje nowa kampania CIN&CIN. Kultowa marka alkoholi uwielbiana przez Polki powraca do korzeni - do wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W spotach sponsoringowych TV, działaniach online i PR porusza temat: kobiecej siły, wolności i przyjemności. O tym będzie głośno!

CIN&CIN jest jedną z najbardziej znanych marek winiarskich w Polsce - wiceliderem rynku win musujących i wermutów. Rozpoznawalność i zaufanie konsumentów, dla których - jak pokazują badania - pewność wyboru ma ogromne znaczenie, skłoniło markę CIN&CIN do rozszerzenia swojej oferty także o wina spokojne i wejścia w segment, który rozwija się najszybciej (wina słodkie rosną +45% w porównaniu do ubiegłego roku). Do sprzedaży wprowadziła trzy nowe warianty Bianco, Rose i Rosso w zniewalająco słodkim smaku wybranym przez konsumentki. Włoskie pochodzenie nowości umieszcza markę w dynamicznym trendzie sprzedaży win ze słonecznej Italii (+16% wzrostu sprzedaży w ostatnim roku). Są lekkie i przyjemne, bardzo kobiece. Bo CIN&CIN to marka, która powstała z myślą o kobietach i do kobiet kieruje swoją nową, ogólnopolską kampanię pod hasłem „CIN&CIN Lubię TAK”.

- Na rynku wina aż 59% osób pijących wino to właśnie kobiety (9,8 miliona konsumentek) - mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A. - CIN&CIN jako najbardziej kobieca marka w naturalny sposób kieruje swój przekaz do konsumentek: pewnych siebie, silnych i odważnych.

Kobieta CIN&CIN jest uosobieniem trzech wartości: #KOBIECASIŁA, #WOLNOŚĆ, #PRZYJEMNOŚĆ.

Dla niej wolność wyboru jest oczywista. Ona żyje na własnych zasadach. Zrywa ze stereotypową rolą i inspiruje innych. Zmienia bieg historii.

CIN&CIN inspiruje kobiety do poszukiwań swoich sposobów na czerpanie z życia pełnymi garściami i sięganie po to, czego chcą. Tę życiową siłę uosabiają wyjątkowe kobiece osobowości, które przyjęły zaproszenie do kampanii online marki CIN&CIN. To Klaudia Antos #SIŁA – tancerka, instruktorka i choregrafka, Monika Mariotti #WOLNOŚĆ – aktorka i podróżniczka uwielbiająca samotne wyprawy oraz Nina Kozieradzka #PRZYJEMNOŚĆ - DJ-ka Neen, okrzyknięta nową królową polskich parkietów. To prawdziwe KOBIETY CIN&CIN - żyją tak jak lubią! Teraz chcą motywować do działania, zarażać pasją i odwagą. Razem z CIN&CIN będą poszukiwały w Polkach #SIŁY, #PRZYJEMNOŚCI i #WOLNOŚCI. Zwyciężczynie aktywacji dla konsumentek wezmą udział w niecodziennej sesji zdjęciowej i otrzymają koszulki z limitowanej kolekcji od Dash My Buttons!

Przebojowość i kobiecy „patent” na wyjście z każdej sytuacji pokaże bohaterka premierowego spotu sponsoringowego, który od 11 grudnia będzie można zobaczyć w kanałach grupy TVN i Premium TV. Jego twórcą jest Marcin Ziębiński, ceniony producent i reżyser z 20-letnim doświadczeniem, znany z takich filmów fabularnych jak „Gniew” i „Dublerzy”, a także autor licznych produkcji reklamowych i teledysków, w tym nagradzanego klipu „Jaka Ja Kayah” (również niezwykle kobiecego). 

Kampanii sponsoringowej w TV towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne działania w mediach i największych portalach internetowych, aktywacja konsumencka oraz specjalne ekspozycje łączące wszystkie kategorie i atrakcyjne materiały POS.

- Kobieta CIN&CIN bez wahania sięga po wino, na które ma ochotę. I właśnie w tym momencie. Nasza konsumentka mówi „Lubię TAK!”, a my odpowiadamy na jej potrzeby, proponując: wino musujące, spokojne albo drinki - podkreśla Tomasz Pawlicki.

AMBASADORKI CIN&CIN

#KOBIECASIŁA Klaudia Antos

Tancerka, instruktorka, choreografka

Kobieca siła to dla niej motywacja i wytrwałość w dążeniu do celu. Tańczy od 9 roku życia. Hip hop, new age oraz jazz to jej żywioł. Codzienne, wielogodzinne treningi, determinacja i talent sprawiły, że w 2016 roku Klaudia Antos zachwyciła jurorów i telewidzów programu „You Can Dance". Jest tancerką i dyplomowaną trenerką tańca - tytanem pracy. Na Instagramie obserwuje ją 78 tys. osób. Kilka tygodni temu zachwyciła fanów Ewy Farnej i KaeN'a - tańcząc w teledysku do ich piosenki „Echo!”. W ciągu trzech tygodni na YouTube obejrzało go blisko 6 mln osób.

KLAUDIA ANTOS: - „Silne i pewne siebie kobiety twardo stąpają po ziemi i wiedzą czego chcą. Ich siła wzięła się z podnoszenia samej siebie za każdym razem, kiedy zostały powalone przez życie. Są ultradoskonałym organizmem, który potrafi regenerować się po ekstremalnie ciężkich doświadczeniach. Każda silna kobieta zasługuje na piękne momenty w swoim życiu. Ja ich doświadczam poprzez taniec i ciągłą walkę o udowadnianie samej sobie, że mogę jeszcze więcej - Lubię tak!”.„Silne i pewne siebie kobiety twardo stąpają po ziemi i wiedzą czego chcą. Ich siła wzięła się z podnoszenia samej siebie za każdym razem, kiedy zostały powalone przez życie. Są ultradoskonałym organizmem, który potrafi regenerować się po ekstremalnie ciężkich doświadczeniach. Każda silna kobieta zasługuje na piękne momenty w swoim życiu. Ja ich doświadczam poprzez taniec i ciągłą walkę o udowadnianie samej sobie, że mogę jeszcze więcej - Lubię tak!”.

#PRZYJEMNOŚĆ Nina Kozieradzka

Znana jako DJ-ka NEEN

„Czerpać z życia pełnymi garściami" - to hasło świetnie pasuje do NEEN. Jest kobietą o wielu twarzach. Szalenie oryginalną i charakterystyczną postacią na polskim rynku muzycznym. Jej DJ-sety imponują luzem i zarażają energią. Kiedy nie gra w klubach albo na plenerowych festiwalach, jest modelką, występuje w muzycznych programach telewizyjnych albo biega. Ma za sobą także pierwsze szlify producenckie. Czerpie z życia pełnymi garściami i zachęca do tego innych.

„Wydaje się być nieśmiała i delikatna, ale jest odważna i pełna energii. (…) Od jej bitów drży cały parkiet. NEEN to nowa królowa klubowej sceny" - napisał o niej K MAG MAGAZYN.


NINA KOZIERADZKA: - „Bez przyjemności nie ma rozrywki. Lubię tak sprawiać ludziom radość - robiąc to, co lubię robić najbardziej. To mi sprawia największą satysfakcję ;)”

#WOOOLNOŚĆ Monika Mariotti

Pół-Włoszka pół-Polka. Aktorka, podróżniczka, pasjonatka samotnych wypraw i poliglotka.

Lubi działać na własnych zasadach. Wulkan energii, pozytywnie zakręcona, super wyrazista i z pomysłem na siebie. Widzów oczarowuje naturalnością i temperamentem rodem z Włoch. Absolwentka warszawskiej Akademii Teatralnej. W 2011 roku stworzyła znakomitą rolę wokalistki Niny Simone w monodramie „Moja Nina” w Teatrze WARSawy. Znamy ją z takich seriali jak „Nie rób scen”, „Przepis na życie”, „Druga szansa”. Mówi o sobie, że jest stuprocentową podróżniczką. Dla „Dzień Dobry TVN" stworzyła cykl „Słyszałam, że...", zabierając widzów m.in. na Syberię, do Mongolii, Estonii. Mówi po polsku, włosku, angielsku, rosyjsku, francusku i niemiecku. Dla niej świat nie ma żadnych tajemnic.

MONIKA MARIOTTI: - „Lubię tak, gdy wracam do Włoch po moich podróżach i mój ojciec otwiera dla mnie najlepszą butelkę wina ze swojej małej, bogatej piwnicy, żeby świętować z rodziną.

Lubię tak, gdy idę i idę, chodzę po stepie i słyszę już tylko szum swoich butów, a mój wir myśli zatrzymał się o wiele wcześniej. Spokój.

Lubię tak, gdy w podróży budzę się rano i za oknem słyszę ludzi rozmawiających, a nawet śpiewających w innym języku.

Lubię tak, gdy poznaję nowych ludzi na swojej drodze i uczę się od nich niesamowitych, do tej pory nie wyobrażanych przeze mnie rzeczy.

Lubię tak, gdy noc przed wyjazdem reisefieber mnie łapie jak trema przed spektaklem.”

Zobacz, jak powstawał spot

#lubietak #cincinlubietak

Konkurs dla konsumentek

Powiedz nam JAK LUBISZ i przekonaj się, która cecha Kobiety CIN&CIN jest w Tobie najsilniejsza. Do wygrania - profesjonalna sesja zdjęciowa w swoim stylu!

Szczegóły na www.cincinlubietak.pl

Fotografie: Ewa Sawicka

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej