25 maja 2015

Spektakularny sukces - tak w dwóch  słowach można opisać ostatni pokaz duetu paprocki&brzozowski, który odbył się 25 maja w Praskiej Drukarni przy Mińskiej 65 w Warszawie. Wydarzeniu patronowały najmodniejsze marki tego sezonu - CIN&CIN Prosecco  i Cydr Lubelski.

Kubizm i ekspresjonizm, awangarda i nowoczesność, geometria i eksperyment – takie idee przyświecały najnowszej kolekcji, a właściwie dwóm kolekcjom topowych polskich projektantów - PLANTS by Paprocki&Brzozowski - młodszej, streetowej linii basic oraz regularnej kolekcji paprocki&brzozowski jesień – zima 2015/2016.

A skoro duet projektantów pokazał aż dwie kolekcje, to i marki AMBRA wystąpiły tym razem w duecie. Goście jednego z najważniejszych modowych wieczorów wznosili toasty orzeźwiającym Cydrem Lubelskim oraz włoskimi bąbelkami CIN&CIN Prosecco. Okazja też była podwójna – prezentacja kolekcji oraz 15-lecie działalności projektanckiego tandemu.

- Marka CIN&CIN od lat śledzi dokonania duetu paprocki&brzozowski, towarzysząc projektantom podczas najważniejszych wydarzeń. Łączą nas te same wartości: własny rozpoznawalny styl, indywidualne podejście do każdej kreacji oraz elegancja w najlepszym wydaniu. Dziś, podczas wyjątkowego jubileuszowego pokazu, mogę  z dumą powiedzieć, że mamy zaszczyt współpracować z najlepszymi polskimi projektantami - podkreśla brand manager CIN&CIN Tomasz Pawlicki.

Jak zawsze na pokazach duetu paprocki&brzozowski ważny był element zaskoczenia. Tym razem projektanci czerpali inspirację z kubistycznego malarstwa Pabla Picassa i George’a Braque’a oraz ekspresjonistycznych prac Jacksona Pollocka. Sami projektanci podkreślali, że postawili sobie ambitny cel, by tworząc ubrania zerwać ze wszystkimi stereotypami.

W surowym wnętrzu Praskiej Drukarni można było więc podziwiać proste formy kontrastujące z wyraźnymi grafikami i odważnymi cięciami oraz kolorami. Nie zabrakło ulubionych przez twórców zestawień różnych tkanin - żorżet z wełnami, jedwabi z dżersejami czy kaszmirów z krepą. Dominowały beże, szarości, klasyczne czerń i biel, a stonowaną gamę rozświetliły niebieski, zieleń i złoto. Ogromne zainteresowanie wzbudziła też niezwykle dynamiczna kolekcja PLANTS utrzymana w nurcie streetwear, w który idealnie wpisał się Cydr Lubelski.

- Cydr Lubelski to atrybut każdego fashionisty. To marka, po którą najchętniej sięgają osoby młode, modne i nowoczesne. Nowoczesny design Cydru Lubelskiego z trzema soczyście zielonymi jabłkami wyróżnia z tłumu i dopełnia niepowtarzalny look każdej stylizacji.Dlatego tak chętnie współpracujemy z awangardowymi artystami, którzy rozumieją potrzeby naszych odbiorców, nie boją się nowych rozwiązań, spontaniczności i niebanalnego podejścia. Taka właśnie jest kolekcja PLANTS - mówi Agata Domaradzka brand manager marki Cydr Lubelski.

Wśród wielbicieli stylu duetu paprocki&brzozowski, Cydru Lubelskiego i CIN&CIN Prosecco można było zobaczyć wiele gwiazd polskiego show biznesu. Pokaz oglądali m.in. Piotr Rubik z żoną Agatą, Edyta Herbuś, Karolina Szostak, Katarzyna Skrzynecka, Anna Wendzikowska, Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Rafał Maślak, Omenaa Mensah, Natalia Siwiec.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej