2 grudnia 2015

- Łączna wartość 330 najdroższych znaków towarowych zwiększyła się w tym roku aż o 6,7 proc., do 65,6 miliarda złotych - czytamy w „Rzeczpospolitej”. - Marka to nie tylko logo czy nazwa produktu. Jak pokazuje coroczny ranking najcenniejszych polskich marek, to również świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu. Mariaż tych czynników z odpowiednimi danymi finansowymi pozwolił na określenie wartości marek i wyłonienie tych 330 najcenniejszych.

- Obecność Cydru Lubelskiego w Rankingu Najcenniejszych Marek to dla naszej Spółki duże wyróżnienie i ważny dowód uznania dla naszych działań. Jesteśmy szczęśliwi, że w tej młodej kategorii rynkowej konsumenci wybierają właśnie nasz cydr, produkowany w 100% z polskich jabłek. Jego autentyczne pochodzenie, naturalność i wysoka jakość okazała się najskuteczniejszym orężem w walce z konkurentami - komentuje Michał Rozalicz, Dyrektor Marketingu AMBRA S.A.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej