27 listopada 2014

Cydr Lubelski otrzymał prestiżowe wyróżnienie dla Młodej Marki Sukcesu. Konkurs zorganizował dziennik „Rzeczpospolita”.

Naturalny cydr produkowany ze świeżo tłoczonych polskich jabłek doceniła Kapituła nagrody Młoda Marka Sukcesu, w skład której weszli m.in. Prezes PKN ORLEN Jacek Krawiec i Zbigniew Jagiełło, Prezes PKO BP. Przyznając nagrody wzięli pod uwagę m.in. efektywność, innowacyjność i dynamikę rozwoju marek oraz wyczucie nowych, rynkowych trendów.

W tym roku Rada Polskich Marek przyznała dwa wyróżnienia specjalne - dla Cydru Lubelskiego i Krakowskiego Kredensu oraz jedną nagrodę dla marki biznesowej Wiedźmin.

„…Nie tylko udało im się w krótkim czasie zbudować silną pozycję w kraju, ale też odważnie prowadzą lub planują działania marketingowe…” - komentuje w „Rzeczpospolitej” Jacek Krawiec, Prezes PKN ORLEN.

„…Osiągnięcia tegorocznych laureatów - sukcesy sprzedażowe kolejnych edycji gry „Wiedźmin”, Cydru Lubelskiego, jak i wyrobów Krakowskiego Kredensu dowodzą, że klienci dokonali już wyboru i wracają do sprawdzonych polskich marek…” - ocenia Zbigniew Jagiełło, Prezes PKO BP.

„…również w tak tradycyjnych branżach jak produkcja napojów alkoholowych można wykreować nowy produkt i bardzo innowacyjną markę, taką jak Cydr Lubelski” - podkreśla Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia.

Komentuje Michał Rozalicz, Dyrektor Marketingu w AMBRA S.A.

Dla naszej Spółki to duże wyróżnienie znaleźć się wśród laureatów tak prestiżowej nagrody. Jest to jednocześnie kolejny, bardzo ważny dowód uznania dla Cydru Lubelskiego ze strony rynku.

W 2014 roku obserwowaliśmy prawdziwe cydrowe szaleństwo, jako kategoria - cydry zanotowały zdecydowanie najbardziej dynamiczny wzrost na całym rynku alkoholi. Jesteśmy szczęśliwi, że konsumenci wybrali cydry polskie, najbardziej naturalne, o najwyższej jakości - to właśnie ich wybory pozwalają nam dziś cieszyć się z tego wyróżnienia. Jest ono dla powodem do dumy i jednocześnie dużym kredytem zaufania, ale mogę obiecać że przygotowujemy wiele kreatywnych niespodzianek, zarówno jeśli chodzi o produkt, jak i komunikację.

Konkurs Młoda Marka Sukcesu już po raz czwarty towarzyszył Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej