4 marca 2015

CIN&CIN jest sponsorem konferencji magazynu „Media & Marketing Polska” organizowanej pod hasłem "Kobieta jest trendy! I na pewno jest zmienna! Jak dotrzeć do niej z komunikacją tu i teraz?".

W czwartek 5 marca w warszawskim Hotelu Sound Garden organizatorzy konferencji „Kobieta jest trendy…” zaprezentują najnowsze badania rynkowe oraz analizy aktualnych trendów w komunikacji marketingowej adresowanej do kobiet.

Śmiało zapowiadają: - Jesteśmy przekonani, że w wielu obszarach i aspektach wspomnianej komunikacji, np.: e-commerce, konsumpcji mediów czy pozycjonowania marek, doszło lub niebawem dojdzie do dynamicznych i bardzo istotnych zmian. Wspólnie z najlepszymi ekspertami i praktykami postaramy się te trendy prześledzić i zrozumieć.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest instytut badawczy IQS. W gronie prelegentów znalazły się m.in. redaktor naczelna "Women’s Health" Aneta Martynów, Client Partner CEE Facebook Sylwia Barthel de Weydenthal i country director Google Poland Agnieszka Hryniewicz-Bieniek.

Konferencja skierowana jest do przedstawicieli działów marketingu, promocji, PR firm prowadzących lub planujących komunikację online; przedstawicieli agencji reklamowych, interaktywnych, socialmediowych; kadry zarządzającej firm działających w obszarze e-commerce, social commerce, mobile commerce.

Wszyscy uczestnicy będą mieli okazję spróbować CIN&CIN Prosecco - włoskiego wina musującego z regionu Veneto, które jest odpowiedzią na nowe, kobiece trendy na rynku win.

Chcesz wiedzieć więcej

Szczegółowe informacje o konferencji dostępne są tu

Wszystko o CIN&CIN

Włoski rodowód, nowoczesny design i kobieca elegancja - zajrzyj tu

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej