12 października 2015

Tegoroczne jury nominowało do nagród Effie 68 kampanii. Kampania Cydr Lubelski. Prosto z jabłka została wyróżniona w kategorii launch.

Srebrną nagrodę otrzymaliśmy podczas Gali SKM SAR Effie Awards 12 października 2015 r.

Zgłoszenia konkursowe oceniało 90 osobowe jury złożone z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu.

Effie Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Efektywność kampanii mierzona jest oceną i wzajemnym porównaniem wyzwania strategicznego i przyjętych celów kampanii z ideą komunikacyjną i jej rozwinięciem w działania reklamowe versus wdrożona kreacja i osiągnięte dzięki temu efekty. Eksperckie jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów:

  • wyzwanie strategiczne i przyjęte cele
  • idea komunikacyjna
  • rozwinięcie idei w działania reklamowe
  • efekty komunikacji

Effie

Nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Konkurs podąża za rozwojem rynku, daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę komunikacji marketingowej. Nominowane i nagrodzone kampanie stają się inspiracją i wzorem dla innych.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej