13 czerwca 2016

Świętowanie zwycięstw to nasza specjalność. Poznaj ofertę AMBRA na piłkarski karnawał 2016. Jesteśmy gotowi na wielkie sportowe emocje.

SZYKUJ KORKI

„Szykuj korki” to hasło DORATO. Nawiązuje do szampańskiego stylu, w jakim swoje zwycięstwa świętują piłkarze. W sms-owym konkursie codziennie ktoś wygrywa szampański zestaw: butelkę Dorato Magnum oraz cooler Dorato. W finale akcji zwycięzców zaprosimy na szampański weekend do jednego z włoskich miast. Futbolowe ekspozycje pojawiły się w sklepach sieci Carrefour oraz Tesco.

LUBELSKI WNOSI ŚWIEŻOŚĆ

Najmłodszy zawodnik AMBRA - Cydr Lubelski - występuje na zielonej murawie pod hasłem „LUBELSKI. WNOSI ŚWIEŻOŚĆ!”. Naturalnie gwarantuje dużą dawkę pozytywnych emocji, orzeźwienia i festiwalowego nastroju. Z jabłkową lekkością łączy więc męski świat piłki nożnej z atmosferą wielkiej imprezy. W okresie mistrzostw każdego dnia 100 osób, które pokażą na zdjęciu, jak Lubelski wnosi świeżość do ich drużyny ma szansę wygrać 6-pack Cydru Lubelskiego. Co tydzień do wygrania jest SKRZYNKA Cydru! Łącznie podczas mistrzostw wręczymy ponad 3 000 nagród!

Więcej na stronie LUBELSKI.WNOSI ŚWIEŻOŚĆ

CENTRUM WINA GRA Z INIESTĄ

Słynny hiszpański piłkarz z numerem ósmym na koszulce - Andrés Iniesta zajmuje się produkcją wina równie mistrzowsko jak grą w piłkę. Jego wina można kupić w sklepach Centrum Wina i w serwisie Winezja.pl.
Bodega Iniesta od 1990 roku, w zaledwie kilkanaście lat, podbiła cały winiarski świat, otrzymując medale w wielu prestiżowych konkursach. W tym samym czasie pomocnik w FC Barcelona zdobył między innymi tytuł Piłkarza Roku w Europie w sezonie 2011/2012 oraz decydującą bramkę, a tym samym Mistrzostwo Świata dla Hiszpanii w 2010 roku. To właśnie do tego historycznego meczu nawiązują dwa flagowe wina z rodzinnej winnicy Andrésa. Białe i czerwone Minuto 116 dumnie przypominają o chwili, w której Iniesta strzelił zwycięskiego gola w RPA.

Więcej o winach i winnicy przeczytasz tu 

#WINONA90MINUT

Centrum Wina poleca, by kibicowanie ulubionym europejskim drużynom połączyć z poznawaniem smaku win z ich krajów. Zapowiada też piłkarski konkurs. Szczegóły na Facebooku 

PICCOLO BOY KIBICUJE NASZYM

„Bąbelki strzelają, nasi wygrywają!” to hasło marki Piccolo zachęcające dzieci oraz rodziców do wspólnego świętowania zwycięstw polskiej drużyny. Ogólnopolska promocja konsumencka Piccolo, lidera rynku owocowych napojów musujących dla dzieci, rozpoczęła się w maju. Do sklepów trafiło 55 000 tysięcy butelek Piccolo Strawberry i Piccolo Peach z prezentem: zestawem do malowania barw kibiców na twarzach małych i dużych fanów piłki nożnej. Dostępne są w w wybranych hipermarketach Carrerour i Tesco oraz w sklepach Żabka w całej Polsce.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej