Przywiązujemy szczególną wagę do utrzymania zaufania Konsumentów, Partnerów i Akcjonariuszy.

W naszych działaniach poszukujemy równowagi pomiędzy ekonomicznym, środowiskowym i społecznym aspektem funkcjonowania, postępując zgodnie z ideą społecznie odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.

Staramy się jak najlepiej spełniać oczekiwania dotyczące dobrych, przyjaznych dla środowiska i konsumenta produktów, praw pracowniczych, ochrony środowiska oraz standardów technologicznych i etycznych. Przestrzegamy zasad profesjonalizmu i biznesowej uczciwości. Zwracamy uwagą na przejrzystość struktury organizacyjnej i rzetelność działania.

We wszystkich obszarach aktywności jesteśmy otwarci na dialog z otoczeniem i podejmujemy działania zgodne z oczekiwaniami naszych interesariuszy. Dzięki temu relacje z Konsumentami, Dostawcami, Inwestorami, Społecznością lokalną opieramy na wzajemnym zaufaniu i szacunku. 

Wywiązując się z roli odpowiedzialnego producenta, pracodawcy i członka społeczności lokalnej, bierzemy udział w projektach edukacyjnych i sportowych. Aktywnie wspieramy też inicjatywy związane z rozwojem kultury. 

W oparciu o założenia społecznie odpowiedzialnego biznesu budujemy naszą długofalową strategię rozwoju i fundamenty codziennej pracy

Promujemy polską żywność

Współpracujemy z instytucjami naukowo-badawczymi, m.in. z Instytutem Technologii Fermentacji i Mikrobiologii Politechniki Łódzkiej, inwestujemy w projekty rozwojowe, innowacyjne technologie i badania rynkowe. Na podstawie tych analiz możemy mieć nadzieję, że jeszcze rzetelniej wypełniamy rolę lidera branży winiarskiej.

Bierzemy też udział w wielu prestiżowych wydarzeniach targowych. Z  okazji 25. rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów w 1989 r., w 2014 r. odbyło się wyjątkowe przyjęcie, zorganizowane przez Ambasadę RP w Madrycie w jej ogrodach przy współpracy m. in. z Agencją Rynku Rolnego. Partnerem wydarzenia promującego polską żywność i potencjał eksportowy polskich producentów branży rolno-spożywczej była marka Cydr Lubelski.

Współpracujemy z Fundacją Biłgoraj XXI

W Biłgoraju, gdzie zlokalizowany jest nasz Zakład Produkcyjny, wspieramy projekt budowy „Miasta Na Szlaku Kultur Kresowych” tworzącego wielowymiarową bazę dla nowych kierunków rozwoju turystyki w regionie.

Centralnym miejscem „Miasta Kresowego” ma być Rynek Targowy z Ratuszem i centrum usług hotelowo-gastronomicznych. Na północnym skraju zaplanowany jest Rynek Żydowski z Muzeum Singera. Oba kompleksy połączy Trakt Spacerowy. W planach przewidziano również lokalizację zabytkowego kościoła drewnianego, cerkwi, kompleksu sportowo-rekreacyjnego i rewitalizację Parku Nowakowskiego. „Miasto Kresowe" ma być magnesem dla turystów podobnie jak rynek w Kazimierzu Dolnym czy Sandomierzu. Projekt koordynuje Fundacja Biłgoraj XXI: http://www.bilgoraj21.pl/ 

Jesteśmy partnerem Funduszu Lokalnego Ziemi Biłgorajskiej

Fundacja Fundusz Lokalny Ziemi Biłgorajskiej: http://www.flzb.lbl.pl/ - to niezależna, apolityczna organizacja filantropijna działająca na obszarze powiatu biłgorajskiego i gminy Zwierzyniec, oparta na amerykańskich wzorcach community foundation. Zbiera i przyznaje środki finansowe na rzecz poprawy warunków życia społeczności lokalnej, m.in. na:

  • pomoc stypendialną dla uczniów i studentów
  • projekty społeczne przyczyniające się do rozwiązywania lokalnych problemów oraz integrujące ludzi wokół ważnych dla nich spraw w zakresie kultury, edukacji, zdrowia, sportu, turystyki i ochrony środowiska
  • zakup sprzętu medycznego
  • promocję wolontariatu

W latach 1999-2013 Fundacja przekazała społeczności lokalnej kwotę 2.043.495,93 zł w formie stypendiów (1.142.490 zł), grantów (747.500 zł) i darowizn (153.505,93 zł).

Ideę społecznie odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju realizują też marki AMBRA

Cydr Lubelski wspiera młode polskie wzornictwo

Jesteśmy sponsorem Warszawskich Targów Designu WZORY: http://wzorytargi.pl/ „Chcemy skrócić dystans między projektantem a klientem. (…) Pragniemy, aby sztuka, jaką jest projektowanie użytkowe miała jak najlepsze warunki do rozwoju i rozkwitu. Wyszukujemy i zapraszamy do współpracy młodych, utalentowanych projektantów. Wspieramy drobne, rzemieślnicze marki i cenimy unikalność zarówno w formie jak i jakości wykonania” - czytamy w manifeście tego niezwykłego projektu. 

Piccolo propaguje ideę noszenia odblasków po zmierzchu

Jesienią 2013 roku przeprowadziliśmy kampanię promocyjną pod hasłem „Piccolo dodaje dzieciom blasku”. Do limitowanej serii napojów Piccolo dodaliśmy kolorowe, odblaskowe opaski, zachęcając dzieci do zapoznania się z zasadami prawidłowego poruszania się po drogach i aktywnie włączając się do dyskusji o bezpieczeństwie najmłodszych.

Piccolo współpracuje z Akademią ART-RECYKLINGU

Podczas karnawału 2014 wspólnie z Anną Baćmagą, arteterapeutką i pomysłodawczynią Akademii ART-RECYKLINGU, promowaliśmy ideę upcyklingu: przekształcania niepotrzebnych przedmiotów oraz nadawania im nowego przeznaczenia. Z materiałów z odzysku stworzyliśmy wzory czterech efektownych kreacji karnawałowych. 

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej