18 października 2021

DORATO ma 30 lat! Kultowa marka dziękuje za miliony ważnych chwil, którym towarzyszyły kieliszki musującego DORATO.

A gdyby tak każdą z tych dobrych, ważnych chwil w życiu zatrzymać i zamienić w kryształ? Właśnie na taki pomysł wpadło DORATO inaugurując swoją urodzinową kampanię promocyjną. Zatrzymajmy więc czas i wróćmy do roku 1991, a dokładnie do grudnia, kiedy zaczyna się historia pierwszej butelki DORATO. To był przełomowy moment w historii. Kilka miesięcy wcześniej ruszyła pierwsza sesja Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i przeprowadzono pierwsze po II wojnie światowej w pełni demokratyczne wybory do Sejmu i Senatu. A ile wspaniałych i ważnych chwil wydarzyło się od tego czasu w Twoim życiu? Tak wiele! W ciągu ostatnich 30 lat kilka generacji otworzyło ponad 170 milionów butelek DORATO. Z okazji powitania Nowego Roku, przeprowadzki do nowego domu, narodzin dziecka, wakacji na działce, urodzin, wymarzonego awansu, długo oczekiwanych zaręczyn i hucznego wesela. Wciąż słyszymy gwar gości i ocieramy łzy radości towarzyszące niekończącym się toastom. Pamiętamy smak tortu, kruchego ciasta z owocami i świątecznego makowca. Bez trudu rozpoznajemy zapach perfum Babci i wody kolońskiej Taty. Z uśmiechem wspominamy, jak nasz pies tylko czekał na wystrzał korka, by natychmiast go odnaleźć i porwać niczym drogocenną zdobycz. Nawet jeśli właśnie strącił najpiękniejsze bombki z choinki, nikt się tym nie martwił. DORATO zawsze wprawiało wszystkich w szampański nastrój.


Zatrzymajmy wspólnie te wszystkie fantastyczne chwile, otwierając limitowaną, jubileuszową edycję DORATO z okazji 30-lecia marki. Zaprośmy rodzinę i przyjaciół. Zorganizujmy klasowe spotkanie po latach. Namówmy bliskich na wieczór bez social mediów, za to z albumami zdjęć odnalezionymi na dnie szafy. Opowiedzmy nowym pokoleniom, jak świętowaliśmy przełomowe momenty życie. Okazja jest wyjątkowa! Kryształowa butelka ze złotą etykietą symbolizuje nie tylko wszystkie dobre chwile, którym towarzyszyło DORATO, ale też pozytywną energię, szczerość i niezmienną jakość. Dzięki temu DORATO nigdy nie wyszło z mody - jest ponadczasowe. Oparło się presji czasu i trendom. Jest jak rodzinna tradycja przekazywana z pokolenia na pokolenie.

To naprawdę wyjątkowe, że mamy tak wiele powodów, by podziękować konsumentom za 30 wspólnych lat. Ale takie właśnie jest DORATO. Nic dziwnego, że przez 30 lat nieprzerwanie jest liderem rynku win musujących.

Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager AMBRA Brands

DORATO to numer jeden w znajomości spontanicznej wśród polskich konsumentów. Jest też liderem, jeśli policzymy wszystkie sprzedane butelki. DORATO Bianco jest najczęściej kupowanym winem musującym na naszym rynku. To zobowiązuje. Podczas jubileuszowej kampanii promocyjnej „Zatrzymaj te chwile” DORATO zaprosi do wspólnego świętowania ponad 15 milionów konsumentów i pokaże nowy spot. W akcję włączy się także ponad 2000 sklepów w całym kraju z jubileuszowymi ekspozycjami. Każdy z nas będzie mógł zatrzymać wyjątkowe chwile, nie tylko otwierając jubileuszową kryształową butelkę wina musującego, ale również tworząc unikalne fotograficzne lub filmowe wspomnienia na swoim Instagramie. Specjalny złoto-kryształowy filtr AR połączy świat realny z odrobiną fantazji. Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości to kolejny dowód na to, że mimo wieku DORATO się nie starzeje i potrafi sprawić mnóstwo radości także nowym pokoleniem. To będzie imprezowa edycja na miarę Trzydziestki! Kampania rozpocznie się w listopadzie i potrwa przez cały sezon świąteczno-noworoczny, kiedy trudno sobie wyobrazić nasze spotkania z bliskimi bez DORATO.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej