31 maja 2019

Grupa AMBRA wprowadza do sprzedaży swoje pierwsze bezalkoholowe „wino musujące” CIN&CIN Free. To alternatywa dla rosnącej kategorii piw bezalkoholowych - propozycja dla aktywnych kobiet i wszystkich którzy po toaście muszą wrócić do swoich obowiązków.  

Bezalkoholowe Cin&Cin Free poddawane jest nowoczesnemu procesowi dealkoholizacji, który pozwala zrezygnować z alkoholu przy jednoczesnym zatrzymaniu w winie tego, co najcenniejsze: przyjemnego smaku oraz bogatego aromatu.

Po stronie kobiet

58% konsumentów piw bezalkoholowych to kobiety. Ponad połowa dorosłych Polek chociaż raz w życiu była na diecie odchudzającej, a 25% nie pije alkoholu lub pije go tylko sporadycznie.* To kobiety zmieniają oblicze rynku alkoholi w Polsce. Coraz częściej chętnie sięgają po warianty bezalkoholowe, które dają wolność wyboru, mają mało kalorii i dobry smak.

- Do tej pory na rynku powszechnie dostępnych produktów bezalkoholowych, kobiety nie miały wielkiego wyboru. CIN&CIN Free to zmienia. Nie bez powodu to jedna z ulubionych marek Polek. Zawsze z uwagą słucha ich potrzeb - podkreśla Tomasz Pawlicki Senior Brand Manager AMBRA BRANDS.

Marka CIN&CIN skupia się na nowoczesnych, pewnych siebie kobietach i to właśnie do nich kieruje swoją bezalkoholową propozycję.

- Naszą filozofią jest „feminizm przyjemności”, czyli umiejętność czerpania z życia wszystkiego co najlepsze, siła i odwaga by sięgać swoje marzenia. Dlatego stworzyliśmy produkt, który daje kobietom wolność i możliwość wyboru - zaznacza Tomasz Pawlicki. - Jesteśmy po stronie kobiet.

Wprowadzenie do sprzedaży CIN&CIN Free jest naszym najważniejszym projektem tego lata.

Robert Ogór, Prezes Grupy AMBRA

Zawsze, kiedy chcesz lub musisz zrezygnować z alkoholu

CIN&CIN Free to bezpieczna, bezalkoholowa alternatywa - propozycja dla tych, którzy chcą uniknąć efektu „szumu w głowie”za chwilę wracają do swoich obowiązków lub zaplanowali trening.

- Potrzeba „bezalkoholowych alkoholi” jest coraz częstsza. Zwłaszcza podczas spotkań towarzyskich, świętowania sukcesu czy imprezy której symbolem jest toast, lampka wina czy otwarcie butelki wina musującego  - mówi Robert Ogór, Prezes Grupy AMBRA. - Wprowadzenie do sprzedaży CIN&CIN Free jest naszym najważniejszym projektem tego lata.

Smak wina, zero ograniczeń

Bazą CIN&CIN FREE jest wysokiej jakości blend win z południa Europy, taki sam, z jakiego produkuje się alkoholowe wina musujące.

Alkohol usuwany jest podczas destylacji próżniowej. Wino w warunkach znacznie obniżonego ciśnienia podgrzewane jest do temperatury 35°C, w której odparowuje wyłącznie alkohol. Pozwala to zachować wszystkie naturalne substancje aromatyczne i nuty smakowe wina. W efekcie, w kieliszku mamy napój, który może zmylić niejeden nos i podniebienie. 

- Dla każdego, kto ostatnią imprezę spędził ze szklanką soku w dłoni to kolejny argument za wyborem CIN&CIN Free - dodaje Tomasz Pawlicki.

CIN&CIN zna Mocne Strony Kobiety

Wprowadzeniu na rynek CIN&CIN Free towarzyszy kampania w punktach sprzedaży, działania PR oraz komunikacja w mediach społecznościowych i prasie handlowej. CIN&CIN jest też głównym sponsorem wydarzenia Mocne Strony Kobiety. Finał akcji odbędzie się 15 czerwca o godzinie 14 w klubie Mała Warszawa w Warszawie. W programie warsztaty, wykłady, koncert Reni Jusis, Marysi Starosty oraz kobieca strefa chillout. O mocnych stronach kobiet opowiedzą goście specjalni Maria Sadowska, Monika Mariotti oraz grupa OH LA LA! Wstęp wolny.

Szczegóły na naszym koncie Facebook

*TGI Panel XII2018, Millward Brown

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej