13 grudnia 2018

Kto powiedział, że o tej porze roku nie szukamy orzeźwienia? Owocowe smaki Fresco Frizzante wciąż inspirują konsumentów spragnionych ekscytujących smaków zimy.

„Wszystko dla orzeźwienia” - to już druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante o niższej zawartości alkoholu 5,5%, która przewrotnie zachęca do spontanicznego zimowego orzeźwienia. Białe szaleństwo ogarnęło stronę www.wszystkodlaorzezwienia.pl i materiały promocyjne. Jest inaczej, lekko i ze smakiem.

Zima już nie musi kojarzyć się z nudą, siedzeniem w domu i piciem nalewek. Fresco Frutti Frizzante podpowiada, jak spędzić zimę w nowy, ciekawszy i bardziej odjazdowy sposób! Namawia konsumentów, by wybrali swój smak Fresco Frutti Frizzante i wyskoczyli gdzieś, z ekipą, spontanicznie na własnych zasadach! Marka jest partnerem jednego z najmodniejszych zimowych wydarzeń SNOW FEST 2019. Organizatorzy spodziewają się 15 tys. gości spragnionych orzeźwienia. W programie: zimowe zawody i mnóstwo imprez towarzyszących: 5 scen, 30 muzyków, foodtrucki, strefa relaksu i wreszcie strefa FRESCO - największy letni ogród na zimowym stoku.

Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za zwariowane zimowe fotki można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na odjazdowe zakupy w SkiTeam.

Razem z AMBRA S.A. aktywację stworzyła agencja H2O Creative.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej