Firma tyle jest warta, ile jej plan na przyszłość. A co jeśli najbliższe miesiące cechuje nieprzewidywalność? O ważnych zmianach, które zaszły na rynku alkoholi i w segmencie win w ostatnim czasie, rozwoju oferty, wielowymiarowej strategii zrównoważonego rozwoju oraz kluczowych inwestycjach – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA.
"Polski rynek spożywczy nie może się rozwijać bez produktów regionalnych" - O tym, czym są produkty regionalne, jaką rolę mogą odgrywać w rozwoju gospodarczym oraz o strategii wspierającej takie produkty mówi Robert Ogór, Prezes Zarządu spółki AMBRA S.A.
Trwa wojna na Ukrainie. Wiele osób pomaga mieszkańcom tego kraju. Jednak niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, że łatwą opcją pomocy jest zakup produktów, których i tak używamy. Wystarczy, że będą to produkty z Ukrainy. O ukraińskich winach, kłopotach w dystrybucji i promocji nieznanych produktów oraz o tym, że warto otworzyć się na regionalne, ukraińskie smaki - rozmowa z Robertem Ogórem, prezesem Ambra SA.
Na początku było węgierskie wino Egri Bikaver i włoskie Frizzante Canei kupione w Peweksie. To były czasy liceum. Na studiach odkrył smak rieslinga. Pierwszego dnia pracy w winiarni rozbił szklaną kolbę destylacyjną do oznaczania mocy alkoholu. Jak się okazało „na szczęście” - w przyszłym roku Artur Dubaj, Główny Technolog i Kierownik Winiarni będzie obchodził 30-lecie pracy w AMBRA.
Wino jest stałym towarzyszem awansu społecznego, a procesy, które nazywamy modernizacją idą ręka w ręka z konsumpcją wina – mówi Robert Ogór, prezes Grupy AMBRA, producenta, importera i dystrybutora wina.
wpisz datę swoich urodzin:
wejdź
Aby móc obejrzeć naszą stronę, musisz mieć skończone 18 lat