październik 2019

J.A. Baczewski i Pliska XO z medalami Warsaw Spirits Competition 2019


W kategorii „Wódki ziemniaczane" J.A. Baczewski Monopolowa otrzymała Gold Medal. Jurorzy opisali jej aromat jako ziemisty, z wyraźnie zaznaczonym pieprzem. Smak charakterystyczny, męski, lekki kardamon, a w finiszu dochodzą goździki i ziele angielskie.

W kategorii  „Whisky blendowana" jury przyznało Gold Medal J.A Baczewski Whisky za aromat wiśni, lekkiego dymu i wędzenia. Jej smak opisany został jako: delikatnie słodki  ze smakiem wypieczonego chleba w finiszu.

Wyjątkowa wódka J.A. Baczewski Suweren w kategorii „Wódki smakowe owocowe"  otrzymała medal Double Gold. Charakteryzuje ją bardzo przyjemny aromat pomarańczy, z odrobiną limonki.

W kategorii Brandy, koniaki, armaniaki jury przyznało Gold Medal dla Brandy Pliska XO. Jury opisało jej delikatny aromat z lekką nutą kawy, winogron, skórek pomarańczy i owocowych kwiatów. W ustach smak orzechów, winogron, suszonych moreli, i kandyzowanych pomarańczy.

Alkohole były oceniane według kryteriów: aromat (do zdobycia 30 punktów), smak (30), finisz (30) i całościowe wrażenie (10), na które składały się takie elementy jak harmonia czy nowatorstwo. Alkohole były nagradzane medalami: Silver dla próbek o łącznej nocie co najmniej 70, Gold dla próbek o łącznej nocie co najmniej 80 oraz Double Gold dla próbek o najwyższej łącznej nocie w każdej kategorii.




październik 2019

CIN&CIN FREE z nagrodą Złotej Innowacji FMCG 2019

Marka zwyciężyła w Grupie "odpowiedź na potrzeby" w kategorii napoje alkoholowe i 0%.

„Złote Innowacje FMCG & Retail 2019” to największy Konkurs Konsumencki i zarazem pierwsze wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu i wyróżnia Liderów. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail.

Wręczono 28 prestiżowych statuetek „Złota Innowacja FMCG” oraz 28 Wyróżnień. O wyborze laureatów zadecydowali Konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence.

czerwiec 2019

HIT HANDLU 2019

W tegorocznej edycji konkursu w kategorii CYDR, wyróżnienie otrzymał Cydr Lubelski.

Tradycyjnie zwycięskie produkty wskazali właściciele sklepów i sprzedawcy. To właśnie detaliści w sondzie telefonicznej wybrali te produkty, które od kwietnia 2018 r. do marca 2019 r. sprzedawały się w swoich kategoriach w ich sklepach najlepiej. Sondę przeprowadzono w kwietniu br. na próbie losowo wybranych 1200 detalistów z całej Polski. O palmę pierwszeństwa produkty walczyły w 88 kategoriach.


maj 2019

Dorato Rosé nagrodzone Złotym Paragonem

Nagroda przyznawana jest przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczych z całej Polski oraz czytelników miesięcznika „Hurt & Detal”.

Prestiżowe statuetki „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” wręczone zostały 23 maja 2019 r. podczas Gali w warszawskim Teatrze Kamienica. Pierwsze miejsce i Złoty Paragon w kategorii wina musujące i szampany otrzymało Dorato Rosé, a Fresco Frizzante Rose zostało wyróżnione w kategorii wina. 

W konkursie rywalizowało ponad 430 produktów w 65 kategoriach. Jego celem jest promowanie produktów, które w szczególny sposób wpływają na rozwój handlu detalicznego w Polsce i przynoszą kupcom największe dochody.


maj 2019

CIN&CIN Free z tytułem Kobiecej Marki Roku

Tytuł Kobiecej Marki Roku to symbol najwyższej jakości i niezawodności, a także potwierdzenie przewagi konkurencyjnej i pozycji na rynku.

Bardzo nas cieszy to wyróżnienie. Tytuł Kobiecej Marki Roku idealnie wpisuje się w wartości CIN&CIN, wspierające wolność i siłę kobiet, ale przede wszystkim przyjemność, która od zawsze kojarzona jest z CIN&CIN " - mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Menedżer marki CIN&CIN.

Kobieca Marka Roku

To ogólnopolski plebiscyt kierowany do firm oferujących najwyższej jakości produkty i usługi i dla najbardziej wymagających kobiet. Adresatka Kobiecej Marki Roku to kobieta sukcesu na miarę XXI wieku - nowoczesna, pełna pasji, szukająca wyzwań i niebanalnych rozwiązań czyli taka jak CIN&CIN Free.

styczeń 2019

Alkoholowy Debiut Roku 2018

J.A. BACZEWSKI SUWEREN został Alkoholowym Debiutem Roku 2018. Redakcja serwisu Spirits.com.pl i magazynu „Aqua Vitae” przyznała coroczne nagrody za Debiut Roku. Oceniła 322 polskie alkohole i przyznała 15 złotych medali „Alkoholowy Debiut Roku 2018”.

- Wyróżniliśmy najciekawsze polskie produkty 2018 roku: wódki, likiery, okowity, whisky. Medalem Debiut Roku honorujemy to, co innowacyjne, wyjątkowe i najwyższej jakości w swojej kategorii - podkreślają organizatorzy rankingu.

„Przed wojną Souverain od Baczewskiego był jedną z najbardziej cenionych wódek gatunkowych i jednocześnie przebojem eksportowym firmy. W 2018 roku odtworzono przedwojenną recepturę i wódka powraca pod nazwą Suweren w butelce bardzo przypominającej tą dawną. Niezwykle przyjemny aromat słodkich pomarańczy i mandarynek, z nutą oranżady mandarynowej” - czytamy w opisie jurorów.

listopad 2018

Medal ENOEXPO 2018

W X Konkursie Polskich Win i cydrów o Medal ENOEXPO 2018 Cydr Lubelski Lodowy otrzymał brązowy medal.

Główną ideą konkursu jest promocja wina i cydrów produkowanych w Polsce. - Polskie wina z powodzeniem zaczynają konkurować z winami zagranicznymi, zachwycając konsumentów bogactwem smaku i aromatów. Na popularności zyskują także cydry, które według przewidywań ekspertów mają szansę stać się polskim towarem eksportowym - podkreślają organizatorzy konkursu.

Cydr Lubelski Lodowy to cydr o niespotykanej intensywności walorów smakowych i aromatycznych. Na 1 litr potrzeba przynajmniej 5,5 kg jabłek, z których niska temperatura wydobywa samą esencję smaku i aromatu.

czerwiec 2018

Teraz Polska

Cydr Lubelski - ulubiony cydr Polaków, który stał się synonimem polskiego cydru naturalnego znalazł się w gronie Laureatów XXVIII edycji Konkursu „Teraz Polska”.

Godło „Teraz Polska” jest symbolem najwyższej jakości. Konkurs nagradza najlepsze, wyróżniające się na rynku polskie produkty i usługi, które są wzorem i inspiracją. Cydr Lubelski dołącza do prestiżowego grona laureatów wybranych przez niezależną Kapitułę Konkursową - jury składające się z 25 autorytetów życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera.

- Sukces Cydru Lubelskiego tkwi w naturalnym procesie produkcji, zachowaniu charakterystycznych cech polskich jabłek, klimatu i receptury oraz bardzo silnym związku marki z regionem - podkreśla Robert Walewski, Brand Manager marki Cydr Lubelski.

czerwiec 2018

Złota Strona Emitenta 2018

Strona internetowa AMBRA po raz czwarty została laureatką Konkursu Złota Strona Emitenta w kategorii Lider Komunikacji Online.

Konkurs Złota Strona Emitenta organizuje Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. W tegorocznej jedenastej edycji Konkursu spółki giełdowe po raz pierwszy walczyły w dwóch kategoriach: "Najlepszy serwis IR" i "Lider komunikacji online". Laureaci Konkursu zostali ogłoszeni w dniu 6 czerwca 2018 r. podczas X Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.

W finale konkursu AMBRA rywalizowała z IMS Sensory S.A. i Unimot S.A.


październik 2017

Srebrny Medal ENOEXPO 2017

W IX Konkursie Polskich Win i Cydrów o Medal ENOEXPO 2017 Cydr Lubelski Lodowy otrzymał srebrny medal.

Konkurs towarzyszył 15. Międzynarodowym Targom Wina w Krakowie. O medale rywalizowało 21 cydrów.

- Główną ideą konkursu jest promocja wina i cydrów produkowanych w Polsce (…), które według przewidywań ekspertów mają szansę stać się polskim towarem eksportowym - podkreślają Organizatorzy.

Dziesięciu członków jury w dwóch komisjach pod przewodnictwem dziennikarza, krytyka winiarskiego i twórcy serwisu Vinisfera Mariusza Kapczyńskiego oraz niezależnego dziennikarza i krytyka winiarskiego Wojciecha Bosaka debiutujący w konkursie Cydr Lubelski Lodowy nagrodziło srebrnym medalem. Członkowie komisji oceniali zarówno smak, zapach, jak i poprawność produkcji.

wrzesień 2017

Nagrody dla J.A. Baczewski w Global Spirits Awards

9 medali otrzymały produkty J.A. Baczewski w prestiżowym światowym konkursie alkoholi mocnych Global Spirits Awards w Las Vegas.

- Szczególnie cieszy nas srebrny medal dla Whisky J.A. Baczewski, bo nasza nowość rywalizowała z bardzo uznanymi trunkami z krajów o wielowiekowej tradycji destylacji whisky - podkreśla Anna Wiśniak, Brand Manager.

Global Spirits Awards to pierwszy tego typu projekt w Las Vegas. O medale walczyło ponad 100 niezależnych destylarni z pięciu kontynentów. Zaproszenie do jury przyjęło 9 wybitnych ekspertów z branży. Jak obliczyli organizatorzy zespół sędziów ma prawie 175 lat doświadczenia w branży i ocenił już ponad 100 znaczących konkursów na całym świecie. Wybór zwycięzców poprzedziła podwójna degustacja „w ciemno”.

Srebrne medale otrzymały obok Whisky J.A. Baczewski - Wódka Monopolowa, Gin i Morelówka. Podwójne złoto sędziowie przyznali Piołunówce. Złotem pochwalić się mogą Jeżynówka i Pomarańczówka. Brąz dostał Ovovit.

czerwiec 2017

Bath&West International Cider Competition

Receptura stworzona dla Cydru Lubelskiego Lodowego zadebiutowała w największym światowym konkursie cydrów British Cider Championships, zdobywając tam złoty medal: New World CiderChampion 2017.

Rywalizacja cydrów z całego świata odbyła się podczas British Cider Championships w Shepton Mallet w Anglii. To największy konkurs cydrów na świecie, mający ogromną tradycję i uznanie branży. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 500 cydrów i perry, w różnych kategoriach.

Konkursowa degustacja była degustacją w ciemno, nadesłane cydry nie miały etykiet, tylko zakodowane numery.

Cydr Lubelski Lodowy dostępny jest w sprzedaży od września 2017 r.

lipiec 2017

Złoto dla Vodki Monopolowej w USA

Vodka Monopolowa J.A. Baczewski otrzymała złoty medal w prestiżowym konkursie The Fifty Best w USA.

TheFiftyBest.com to przewodnik po życiu ze smakiem, prezentujący popularne rankingi m.in. alkoholi, tworzone na podstawie ocen najlepszych specjalistów i ekspertów branży.

W trosce o najwyższe standardy rywalizacji The Fifty Best stosuje surowe reguły degustacji „w ciemno”. W kategorii „Najlepsza wódka importowana” ocenianych było 20 produktów. Podczas degustacji 12 sędziów przyznawało alkoholom indywidualną punktację od 1 do 5.

Złoty medal otrzymała Vodka Monopolowa J.A. Baczewski. W notce degustacyjnej jurorzy zwrócili uwagę m.in. na aromaty cytryny i ziół, smak wanilii, cytrusów, pieprzu, kawy, cygar i wysoką mineralność oraz na pikantny, bogaty finisz.


czerwiec 2017

Bath&West International Cider Competition

Cydr Lubelski Niefiltrowany i Cydr Lubelski Antonówka Niefiltrowany zdobyły brązowe medale w Bath&West International Cider Competition.

Rywalizacja cydrów z całego świata odbyła się podczas British Cider Championships w Shepton Mallet w Anglii. To największy konkurs cydrów na świecie, mający ogromną tradycję i uznanie branży. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 500 cydrów i perry, w różnych kategoriach.

Cydr Lubelski Niefiltrowany i Cydr Lubelski Antonówka Niefiltrowany startowały w klasie Traditional Cider. Konkursowa degustacja była degustacją w ciemno, nadesłane cydry nie miały etykiet, tylko zakodowane numery.

7.06.2017

Złota Strona Emitenta 2017

AMBRA S.A. po raz trzeci została laureatem prestiżowego konkursu na najlepszą stronę spółki giełdowej - ZŁOTA STRONA EMITENTA.

Konkurs Złota Strona Emitenta organizuje Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. W tegorocznej jubileuszowej - dziesiątej już edycji Konkursu, laureaci zostali ogłoszeni w dniu 7 czerwca 2017 r. podczas Gali IX Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.

W pierwszym etapie jury oceniało 889 polskich i zagranicznych spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Do drugiego etapu przeszło 59 spółek, spośród których wyłoniono 17 nominatów w 5 kategoriach: po czterech wśród spółek należących do WIG20 i mWIG40 oraz nienależących do indeksów WIG20, mWIG40 i sWIG80 oraz po trzech w pozostałych trzech kategoriach konkursowych.

Uczestnicy Konkursu oceniani byli według następujących kryteriów: Komunikacja z inwestorem / Innowacyjność komunikacji / Intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji / Poprawność zastosowanych technologii / Estetyka strony / Opinia inwestorów indywidualnych / Opinia inwestorów instytucjonalnych / Opinia inwestora zagranicznego.

W finale Konkursu strona AMBRA rywalizowała w swojej kategorii ze stronami spółek Atende S.A., Qumak S.A. i Selvita S.A.

30.05.2017

Przeboje FMCG

Cydr Lubelski Niefiltrowany został „Przebojem FMCG”. Nagrodę otrzymał w kategorii cydry w konkursie organizowanym przez magazyn Życie Handlowe.

O wyróżnienie rywalizowało blisko 500 produktów w 51 kategoriach. W pierwszym etapie dziewięciu jurorów - przedstawicieli branży FMCG - oceniło produkty według ściśle określonych kryteriów: opakowanie produktu, adekwatność ceny do jakości, innowacyjność produktu, dostępność i wsparcie sprzedaży.

Spośród nominowanych do drugiego etapu detaliści - ankietowani przez instytut badawczy Millward Brown - wskazali zwycięzców. Ich zdaniem 63 nagrodzone produkty mają największy potencjał sprzedażowy.

Wśród nominowanych do nagrody w kategorii wino znalazł się też inny produkt AMBRA CIN&CIN Secco Azzuro.

25.05.2017

ZŁOTY PARAGON 2017

Dorato Bianco otrzymało „Złoty Paragon 2017” - Nagrodę Kupców Polskich dla najlepszych produktów rynku FMCG, przyznawaną przez czytelników miesięcznika Hurt & Detal. Dorato było bezkonkurencyjne w kategorii WINA MUSUJĄCE I SZAMPANY.

Inny produkt AMBRA - Perry Lubelski Gruszka - został wyróżniony w kategorii ALKOHOLE POZOSTAŁE DO 18% ALK.

Do konkursu zostało zgłoszonych ponad 470 produktów w 62 kategoriach. Laureatów wybrali kupcy - czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, którzy wzięli udział w specjalnym głosowaniu - redakcja mogła zaprezentować te produkty, które w 2016 roku w danej kategorii sprzedawały się najlepiej.

maj 2017

HIT HANDLU 2017

Cydr Lubelski otrzymał nagrodę w 16. edycji konkursu „Hit Handlu” na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii cydr.

Zwycięzców w konkursie Hit Handlu 2017 wybrali detaliści - czytelnicy magazynu „Handel". W sondzie telefonicznej wskazali produkty najlepiej sprzedające się w ich sklepach. Pytanie dotyczyło okresu 12 miesięcy do 31 marca 2017 roku. Sonda została przeprowadzona w kwietniu na próbie ponad 1 000 losowo wybranych detalistów z całej Polski.

18.03.2017

Poznaj Dobrą Żywność

Cydr Lubelski Klasyczny otrzymał znak Poznaj Dobrą Żywność na kolejne trzy lata. Prestiżowe wyróżnienie przyznaje Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza produkty o wyróżniającej się jakości, spełniające surowe oraz precyzyjnie określone kryteria opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Znak promuje jedynie najlepszych producentów i ma na celu stałe motywowanie ich do podnoszenia jakości swoich wyrobów oraz zwiększania różnorodności oferty.

Poznaj Dobrą Żywność jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych polskich znaków jakości, który skutecznie pomaga konsumentom w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych i buduje wzrost zaufania do wyrobów spożywczych.

25.02.2017

Ambasador Województwa Lubelskiego

AMBRA S.A. otrzymała prestiżowy tytuł Ambasadora Województwa Lubelskiego. Nagroda przyznawana jest wybitnym osobom, instytucjom i firmom, które wniosły istotny wkład w promowanie Lubelszczyzny.

Kandydatury zgłaszają: samorządy, organizacje i instytucje społeczno-kulturalne, naukowe i gospodarcze. Laureatów wyłania kapituła, w skład której wchodzą: przewodniczący Sejmiku, marszałek, członkowie Zarządu Województwa Lubelskiego oraz redaktorzy naczelni lubelskich mediów. Nagradzają tych, którzy poprzez swoją działalność w szczególny sposób przyczyniają się do promocji regionu i budowania jego pozytywnego wizerunku zarówno w kraju, jak i za granicą.

01.02.2017

Pliska najlepszą brandy 2016 roku

Dwie bułgarskie brandy z destylarni Vinex Preslav zdobyły złoty i srebrny medal w kategorii Brandy 2016 roku. To nagrody przyznawane od 2015 roku przez magazyn „Aqua Vitae” i serwis Spirits.com.pl.

Złoty medal otrzymała brandy z rocznika 1966. „W nosie głównie figi, dojrzałe gruszki, trochę tytoniu, mirabelki, a nawet kukurydza. W ustach i słodkie, i cierpkie, miód, dojrzałe figi, tytoń, orzechy włoskie, gruszki, śliwki, winogrona, wiśnie. W finiszu przede wszystkim miód, dębina, ale też skórka pomarańczy (kandyzowana)” - czytamy w uzasadnieniu przyznanej nagrody.

Srebrny medal otrzymała Pliska Recolte 1969. „Po tylu latach leżakowania aromat zachował zaskakująco dużo rześkości winogron. Czuć tu zarówno cierpkie białe winogrona, jak i słodkie rodzynki, jest też zapach soczystej figi, a całość pięknie zaokrąglona - rancio, w którym jest wilgotne drewno, wilgotny tytoń, sok z wiśni. Smak cierpki, gorzki - tytoń, czarna herbata, skóra, dużo tanin drewna, nawet trochę pieprzu. Porównywać ją można ze starymi armaniakami, które leżakowały w czarnym gaskońskim dębie, taniny są podobne. W bardzo długim finiszu trochę owocowości - cierpkość wiśni, liście jabłek, ale nadal dużo skóry i tytoniu” - tak jury uzasadnia swój wybór.

Alkohole Roku były wybierane spośród 2184 próbek, z różnych kategorii, pochodzących z 82 krajów. W kategorii „brandy” rywalizowało 77 różnych trunków.

8.06.2016

Złota Strona Emitenta 2016

AMBRA S.A. po raz drugi została laureatem prestiżowego konkursu na najlepszą stronę spółki giełdowej - ZŁOTA STRONA EMITENTA.

Konkurs Złota Strona Emitenta organizuje Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. W tegorocznej, dziewiątej już edycji Konkursu, laureaci zostali ogłoszeni w dniu 8 czerwca 2016 r. podczas Gali VIII Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.

W pierwszym etapie jury oceniało 907 polskich i zagranicznych spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Do drugiego etapu przeszło 55 spółek, spośród których wyłoniono 17 nominatów w 5 kategoriach po trzech w kategoriach spółek należących do WIG20 i mWIG40 oraz notowanych na New Connect i wśród spółek zagranicznych i po cztery spółki w pozostałych kategoriach konkursowych.

Uczestnicy Konkursu oceniani byli według następujących kryteriów: Komunikacja z inwestorem / Innowacyjność komunikacji / Intuicyjność, ergonomia, zgodność z regułami nawigacji / Poprawność zastosowanych technologii / Estetyka strony / Opinia inwestorów indywidualnych / Opinia inwestorów instytucjonalnych / Opinia inwestora zagranicznego.

W finale Konkursu strona AMBRA rywalizowała ze stronami spółek Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A., Fast Finance S.A. i TelForceOne S.A.

29.01.2016

Krakowski Dźwigacz kultury

Krakowskie Biuro Festiwalowe wyróżniło swoich Partnerów i Sponsorów wręczając im symboliczne nagrody - Dźwigacze kultury. Wśród laureatów jest AMBRA i nasza trasa koncertowa Spragnieni Lata.

Nazwa nagrody nawiązuje do pierwszego kręgu kręgosłupa dźwigającego czaszkę i umożliwiającego ruchy głowy. Wywodzi się od mitycznej postaci Atlasa, który miał podtrzymywać Ziemię. W tym roku Dźwigacza Kultury zaprojektował Jan Kanty Pawluśkiewicz – znany krakowski artysta, muzyk, ilustrator.

- Dźwigacz jest symbolem tego, jak ważne i kluczowe dla rozwoju kultury jest wsparcie biznesu - mówiła Izabela Helbin, dyrektor KBF podczas gali wręczenia nagród.

12.10.2015

Srebrna Effie Awards

Kampania reklamowa „Cydr Lubelski. Prosto z jabłka” otrzymała prestiżową nagrodę - Srebrną Effie Awards.

Effie Awards to konkurs, który nagradza i promuje kampanie marek wyróżniających się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Eksperckie jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów:

  • wyzwanie strategiczne i przyjęte cele
  • idea komunikacyjna 
  • rozwinięcie idei w działania reklamowe 
  • efekty komunikacji 

W tegorocznej edycji nominację do Effie zdobyło 68 kampanii. Zgłoszenia konkursowe oceniało 90-osobowe jury złożone z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu.

Kampania „Cydr Lubelski. Prosto z jabłka” została nagrodzona w kategorii launch.

„Wprowadzenie Cydru Lubelskiego na rynek dowodzi, że aby odnieść sukces rynkowy, trzeba mieć przede wszystkim pomysł i odwagę, by go zrealizować. AMBRA, producent i dystrybutor wina, nie bał się ryzyka.(…) I wygrał. (…) Bo wykorzystał fakt, że Cydr Lubelski jest w 100 procentach prosto z jabłka” - czytamy w konkursowym opisie marki.

10.06.2015

Złota Strona Emitenta

AMBRA S.A. została laureatem prestiżowego konkursu na najlepszą stronę internetową spółki giełdowej - ZŁOTA STRONA EMITENTA.

Konkurs organizuje Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Listę laureatów ogłosiło 10 czerwca podczas Gali VII Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG.

W uzasadnieniu werdyktu czytamy: „Ciekawe doznania wizualne, zaskakująca, intrygująca, ale spójna graficznie. Bieżąca aktualizacja treści. Jeden z najlepszych profili twitterowych spółek giełdowych”.

Konkurs składa się z trzech etapów. W pierwszym etapie jury oceniło strony internetowe 900 polskich oraz zagranicznych spółek giełdowych. Podczas drugiego etapu, do którego przeszły 53 witryny internetowe, wyłoniono 16 nominatów: czterech w kategorii spółek należących do WIG30 oraz po trzy spółki w każdej z pozostałych kategorii konkursowych.

Odświeżona w 2014 r. strona internetowa www.ambra.com.pl okazała się bezkonkurencyjna w kategorii Polskie spółki giełdowe nienależące do indeksów WIG30 i WIG50. Wśród wąskiego grona pięciu laureatów (po jednej spółce w każdej kategorii) obok AMBRA S.A. znalazły się Grupa Azoty S.A., Neuca S.A., LUG S.A. i Global City Holdings N.V.


21.05.2015

ZŁOTY PARAGON 2015

Cydr Lubelski otrzymał „Złoty Paragon 2015” - nagrodę dla najlepszych produktów rynku FMCG przyznawaną przez czytelników miesięcznika Hurt & Detal. Cydr Lubelski okazał się bezkonkurencyjny w kategorii: NAPOJE NISKOALKOHOLOWE I CYDRY. Cztery inne produkty AMBRA otrzymały też wyróżnienia

  • El Sol Australia w kategorii WINA
  • CIN&CIN Prosecco w kategorii WINA MUSUJĄCE I SZAMPANY
  • CIN&CIN Bianco w kategorii: ALKOHOLE MOCNE POZOSTAŁE
  • Pliska 5YO Brandy w kategorii: ALKOHOLE MOCNE KOLOROWE

Nagrody przyznali czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal - jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej ogólnopolskiego pisma FMCG. To oni zdecydowali, które produkty i usługi wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce i które wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. 

Nad przebiegiem rywalizacji czuwał Instytut Badawczy TNS Polska.

14.05.2015

NAGRODY KLUBU TWÓRCÓW REKLAMY

Film „Ostatnia butelka” - poruszająca historia skradzionej podczas wojny butelki Baczewskiego - otrzymał aż trzy nagrody w prestiżowym konkursie Klubu Twórców Reklamy: za muzykę, „branded content" i w najważniejszej kategorii, czyli film reklamowy.

Zwycięski film to dokument ilustrujący moment przekazania tytułowej ostatniej butelki Baczewskiego przez Stefana Płażka, ochotnika w Kampanii Wrześniowej i podchorążego AK „Ghandi". 94-letni Stefan Płażek rozlicza się z przeszłością, ujawniając niezwykłą historię skradzionej podczas wojny butelki Baczewskiego.

13 lutego 2015 r. moment przekazania zabytkowej wiśniówki przedstawicielowi firmy Baczewski sfilmował wybitny polski dokumentalista Marcin Koszałka (zdobywca Złotych Lwów za zdjęcia do filmów Pręgi i Rewers oraz Brązowej Żaby na Camerimage Festival  za Rewers). Spotkanie w Muniakowicach pod Krakowem nakręcił „na żywo”, bez dubli i specjalnych przygotowań. Tak powstał pełen emocji, czterominutowy, czarno-biały film „Ostatnia butelka” - niezwykle autentyczny zapis historii, której scenariusz mogło napisać tylko życie. 

Zobacz film na https://www.youtube.com/watch?v=nhjopoRbvM8

27.11.2014

Młoda Marka Sukcesu

Cydr Lubelski otrzymał prestiżowe wyróżnienie dla Młodej Marki Sukcesu. Konkurs zorganizował dziennik „Rzeczpospolita”.

Naturalny cydr produkowany ze świeżo tłoczonych polskich jabłek doceniła Kapituła nagrody Młoda Marka Sukcesu, w skład której weszli m.in. Prezes PKN ORLEN Jacek Krawiec i Zbigniew Jagiełło, Prezes PKO BP. Przyznając prestiżowe wyróżnienia wzięli pod uwagę m.in. efektywność, innowacyjność i dynamikę rozwoju marek oraz wyczucie nowych, rynkowych trendów.

„…również w tak tradycyjnych branżach jak produkcja napojów alkoholowych można wykreować nowy produkt i bardzo innowacyjną markę, taką jak Cydr Lubelski” - oceniła Jolanta Wiśniewska, wiceprezes Polskiego Radia.

19.10.2014

Innowator Rynku Spożywczego

AMBRA S.A. znalazła się w gronie laureatów nagród dla liderów branży wspierających pozytywne zmiany zachodzące w polskim przemyśle i handlu spożywczym.

Podczas VII Forum Rynku Spożywczego wyróżnienia wręczyły redakcje magazynu „Rynek Spożywczy", serwisu www.portalspozywczy.pl oraz www.dlahandlu.pl. AMBRA otrzymała nagrodę w kategorii Innowator Rynku Spożywczego 2014.

„Za osiągnięcie pozycji lidera na młodym, dynamicznie rozwijającym się rynku cydru w Polsce, a także ważnej roli w popularyzacji tej nowej kategorii produktowej wśród polskich konsumentów” – czytamy w uzasadnieniu werdyktu.

25.06.2014

Konsumencki Lider Jakości 2014

Uniwersytet Jagielloński zbadał polski rynek cydrów. Połowa respondentów deklarujących znajomość kategorii cydrów wskazała Cydr Lubelski jako najlepszy polski cydr.

Niezależne badanie przeprowadzone przez Uniwersytet Jagielloński odbyło się w ramach programu „Konsumencki Lider Jakości 2014” prowadzonego pod hasłem „Wybieraj to, co najlepsze”. Jego celem jest wyłonienie marek najlepiej ocenianych przez konsumentów.

Była to trzecia edycja badania, po raz pierwszy objęła kategorię cydrów - najszybciej rosnący rynek napojów alkoholowych w Polsce.

W opracowanym na podstawie wyników badania ogólnopolskim rankingu produktów, Cydr Lubelski zdobył w swojej kategorii 48,3% głosów. Konsumenci uznali, że to najlepszy jakościowo polski cydr. Drugie miejsce zajął Green Mill Cider (11,8%), trzecie - Cydr 7 Sadów (8,6%).

Uniwersytet Jagielloński przeprowadził badanie stosując ideę metodologii mixed-methods.

10.06.2014

Złoty Medal Polskiej Rady Winiarstwa

Cydr Lubelski został zwycięzcą konkursu Złoty Medal Polskiej Rady Winiarstwa - wybór konsumentów w kategorii Letnie Garden Party.

O zwycięstwie Cydru Lubelskiego zdecydowali konsumenci, głosując za pośrednictwem specjalnego formularza internetowego. Wybierali ulubione wina i wyroby winiarskie pasujące do różnych okazji w roku. Wręczenie nagród odbyło się podczas konferencji prasowej Polskiej Rady Winiarstwa.

22.05.2014

Złote Paragony 2014

Nagrody otrzymały marka Cydr Lubelski (w kategorii napoje niskoalkoholowe i cydry) i CIN&CIN (w kategorii wina musujące i szampany), a wyróżnienie SUTTER HOME (w kategorii wina).

Wyróżnienie przyznali Czytelnicy miesięcznika „HURT&DETAL” - jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej ogólnopolskiego pisma FMCG. 

Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło ponad 350 produktów w 47 kategoriach. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 570 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

24.03.2013

SUKCES ROKU 2014

Podczas „Wielkiej Gali Osobowości i sukcesy roku” marka Cydr Lubelski otrzymała statuetkę „SUKCES ROKU 2014”.

„Sukces to motywacja każdego działania, chęć wyróżnienia się wśród innych. Kreatywność, oryginalność i optymizm” - uznali Organizatorzy „Wielkiej Gali Osobowości i sukcesy roku” przyznając marce Cydr Lubelski statuetkę „SUKCES ROKU 2014”. 

W skład kapituły, decydującej o wyróżnieniach weszli przedstawiciele życia społecznego i kulturalnego, laureaci z poprzednich lat oraz redakcja magazynu „Osobowości i Sukcesy", w którym również przeczytać można o SUKCESIE CYDRU LUBELSKIEGO.

16.01.2014

Najlepszy Produkt 2014

Wino EL SOL España White zostało nagrodzone srebrnym medalem w kategorii Wina konkursu „Najlepszy Produkt 2014". 

Konkurs ten jest polską edycją badania konsumenckiego „Produkt des Jahres" organizowanego od 14 lat w Niemczech. Tytuł „Najlepszy Produkt" przyznano 144 nowościom w 48 kategoriach (żywność, chemia gospodarcza i kosmetyki). Wśród nagrodzonych znalazły się produkty zarówno polskich, jak i międzynarodowych marek. Badanie przeprowadził w listopadzie 2013 r. instytut badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, wydawcy wiodących pism branżowych „Wiadomości Handlowe" i „Wiadomości Kosmetyczne".


10.01.2014

Poznaj Dobrą Żywność

Cydr Lubelski otrzymał prestiżowy znak „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza produkty o wyróżniającej się jakości, spełniające surowe oraz precyzyjnie określone kryteria opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Znak promuje jedynie najlepszych producentów i ma na celu stałe motywowanie ich do podnoszenia jakości swoich wyrobów oraz zwiększania różnorodności oferty. 

Poznaj Dobrą Żywność jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych polskich znaków jakości, który skutecznie pomaga konsumentom w dokonywaniu świadomych wyborów zakupowych i buduje wzrost zaufania do wyrobów spożywczych. Jego zdobycie dowodzi, że Cydr Lubelski jest produktem w pełni naturalnym, spełniającym najwyższe standardy jakościowe, co jednogłośnie potwierdzili niezależni eksperci. 

13.11.2013

Doceń polskie

Cydr Lubelski jako pierwszy cydr został wyróżniony certyfikatem „Doceń polskie”. Członkowie Loży Ekspertów, którzy oceniali produkty przyznali mu maksymalne noty i tytuł „TOP PRODUKT”. 

Program „Doceń polskie” nagradza najwyższej jakości produkty dostępne na polskim rynku oraz posiadające „polski akcent”. W trakcie prowadzonych przez Członków Loży Ekspertów audytów wyroby oceniane są pod kątem smaku, wyglądu produktu, ale także stosunku jakości do ceny. Natomiast prestiżowy laur TOP PRODUKT dla Cydru Lubelskiego to dodatkowe wyróżnienie, które otrzymują jedynie najlepiej ocenione marki z maksymalną ilością zdobytych punktów. Podczas jubileuszowej, X certyfikacji programu „Doceń polskie”, produkowany na Lubelszczyźnie i wyłącznie z polskich jabłek Cydr Lubelski okazał się bezkonkurencyjny. 

Program promocyjny „Doceń polskie” odbywa się pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W Loży zasiada pięciu specjalistów zawodowo związanych z żywnością i technologią żywienia, m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.

27.10.2013

Luksusowa Marka Roku 2013

Marka CIN&CIN znalazła się w grupie prestiżowych produktów wyróżnionych tytułem Luksusowa Marka Roku 2013.

Pomysłodawcą corocznej Gali skupiającej artystów i przedstawicieli świata biznesu jest Mariusz Pujszo, aktor, reżyser, producent filmowy. Tworząc ranking luksusowych polskich marek nagradza i promuje wysokiej jakości produkty, spełniające oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. 

8.11.2012

Grand Prix Magazynu WINO 2012

Centrum Wina - lider rynku fine wines w Polsce - zostało nagrodzona przez ekspertów Magazynu WINO Grand Prix 2012.

Centrum Wina otrzymało nagrodę w kategorii IMPORTER DEKADY jako "jeden z największych i najważniejszych graczy na rynku wina w Polsce".

23.10.2013

HIT HANDLU 2013

Nagrodę „Hit Handlu 2013” w kategorii wina słodkie otrzymało wino Fresco Semi Sweet White.

Konkurs zorganizował miesięcznik „Handel”. Uczestników nominował Instytut badawczy Nielsen, wskazując pięć najlepiej sprzedających się produktów w kilkudziesięciu kategoriach FMCG. Zwycięzców, w niezależnym badaniu, wybrali czytelnicy miesięcznika „Handel” - detaliści zapytani o to, który z finalistów jest produktem najczęściej wybieranym przez konsumentów w ich sklepie.   

Wino Fresco Semi Sweet White zostało uznane za najlepiej sprzedający się w 2013 r. produkt w kategorii WINA SŁODKIE. W poprzednich latach AMBRA wyróżniana była m.in. za CIN&CIN Vermouth Bianco.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej