Jesteśmy największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win.

Wśród naszych marek są takie ikony jak CIN&CIN, DORATO, FRESCO, PLISKA, PICCOLO, najpopularniejszy w Polsce CYDR LUBELSKI czy najnowsza w naszym portfolio WINIARNIA ZAMOJSKA. To liderzy sprzedaży w swoich segmentach rynku i ogromny kapitał zaufania, jakim od lat obdarzają nas Konsumenci.

CENTRUM WINA / DISTILLERS LIMITED to działający w naszej strukturze wyspecjalizowany dystrybutor win w cenie powyżej 20 zł (fine wines) oraz alkoholi mocnych premium do gastronomii, klientów indywidualnych i firm. Mamy największą na rynku ofertę win, którą stale ulepszamy. Ponad 60% naszych przychodów pochodzi ze sprzedaży win spokojnych i musujących. 

"WZBOGACAMY ŻYCIE KONSUMENTÓW POPRZEZ TWORZENIE WARTOŚCIOWYCH PRODUKTÓW. WSPIERAMY KONSUMENTÓW W ZAMIŁOWANIU DO WINA"

Misja AMBRA S.A.

Dostarczamy produkty do sklepów, sieci handlowych i hurtowni.

Obsługujemy ponad 1500 restauracji. Pod szyldem CENTRUM WINA / DISTILLERS LIMITED prowadzimy sieć 34 specjalistycznych sklepów, oferujących ponad 500 gatunków win z ponad 50 regionów z całego świata oraz bogaty asortyment alkoholi mocnych premium. Nasi eksperci czekają siedem dni w tygodniu w największych miastach Polski.

W 2005 r. zadebiutowaliśmy na warszawskim parkiecie. W ciągu ponad 10 lat od debiutu giełdowego wypracowaliśmy ponad 450 mln zysków i wypłaciliśmy ponad 200 mln dywidend naszym akcjonariuszom.
Dzięki silnym i znanym markom oraz obecności w zróżnicowanych kanałach sprzedaży od początku lat 90. ubiegłego wieku towarzyszymy Konsumentom w najważniejszych momentach życia.

400

profesjonalistów w naszym zespole

34

specjalistycznych sklepów Centrum Wina / Distillers Limited

500

gatunków win z całego świata

ponad 50 mln

rocznej produkcji butelek wina oraz innych produktów

Dla wielu znanych światowych producentów win jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.

Reprezentujemy aż 7 z 11 prestiżowych rodzin winiarskich zrzeszonych w Primum Familiae Vini. 
Mamy własny Zakład produkcyjny w Woli Dużej k. Biłgoraja, gdzie dzięki najnowszym technologiom  i przy zachowaniu najbardziej rygorystycznych wymagań jakościowych możemy wyprodukować rocznie ponad 40 mln butelek wina oraz innych produktów.

Naszą przewagę konkurencyjną wzmacnia zaangażowanie silnego akcjonariusza branżowego - niemieckiej firmy Schloss Wachenheim AG, notowanej na giełdzie we Frankfurcie. Tworzymy wspólną grupę zakupową w zakresie wina, materiałów do produkcji jak i technologii produkcyjnych. Mamy dostęp do nowości produktowych z rynków europejskich oraz możliwość korzystania z mocy produkcyjnych zakładów w Niemczech i Francji.

Jesteśmy wierni swoim wartościom. Stworzyliśmy katalog sześciu głównych zasad, których przestrzegamy w codziennej pracy  

Strategia AMBRA

Nasza strategia zakłada powiększanie naszej przewagi rynkowej, co przy kosztach rosnących w tempie odpowiednio dostosowanym do wzrostu sprzedaży przełoży się na rosnące zyski i wartość dla akcjonariuszy.

Głównym celem naszej strategii biznesowej jest zwiększanie udziału w rynku alkoholi poprzez:

  • utrzymanie mocnej pozycji kluczowych marek, a w szczególności win spokojnych i musujących i zwiększanie ich atrakcyjności dla konsumenta m.in. poprzez wprowadzanie na rynek nowych propozycji,
  • tworzenie nowych produktów o wysokiej wartości dla konsumenta, w tym produktów bezalkoholowych, niskoalkoholowych, regionalnych i innych innowacyjnych produktów,
  • zwiększanie dostępności alkoholi premium dystrybuowanych przez Grupę, m.in. poprzez rozwój sieci sklepów specjalistycznych CENTRUM WINA / DISTILLERS LIMITED i sprzedaży do gastronomii oraz zacieśnienie współpracy z placówkami handlowymi partnerów,
  • wzrost bazy lojalnych klientów, m.in. rozwój programu KOCHAM WINO,
  • selektywne przejęcia spółek i aktywów uzupełniających luki w rynkowej obecności Grupy AMBRA.


Wino jest naszą pasją, którą dzielimy się z ponad 300 000 uczestników jednego z największych w Polsce programów lojalnościowych „Kocham Wino”.

Ważną przesłanką przyjętej strategii ekspansji rynkowej jest rosnąca konsumpcja wina. Z uwagi na jej wciąż niski poziom w porównaniu do średniej europejskiej oraz czynniki makroekonomiczne, rynek ten cechuje długoterminowy potencjał wzrostu. Wiąże się to z silnymi trendami społecznymi, takimi jak wzrost edukacji czy wzrost dochodów, których efektem jest odchodzenie konsumentów od tradycyjnych alkoholi w stronę produktów lżejszych i smakowych. 


Przykładamy bardzo dużą wagę do popularyzacji kultury picia wina w Polsce. Organizujemy największe w Polsce winiarskie wydarzenia - szkolenia winiarskie, kolacje komentowane i spotkania z sommelierami z całego świata.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej