Zarząd

Prezes Zarządu

Robert Ogór

Absolwent Wydziału Filozofii na Ruprecht-Carl-Universität w Heidelbergu w Niemczech.

W latach 1994-2004 pracował jako doradca i członek grupy zarządczej ds. inwestycji kapitałowych i rynków zagranicznych Sektkellerei Schloss Wachenheim AG (obecnie: Schloss Wachenheim AG).

W lipcu 2003 r. został Wiceprezesem Zarządu w AMBRA S.A., a w lutym 2008 r. powierzono mu funkcję prezesa Zarządu.

Pełni szereg funkcji w organach nadzorczych spółek zależnych. Poza Grupą AMBRA jest zaangażowany w projekty deweloperskie i budowlane. 

Wiceprezes Zarządu

Piotr Kaźmierczak

Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studiował również zarządzanie na Uniwersytecie w Würzburgu w Niemczech. Odbył też podyplomowe studia w zakresie finansów i rachunkowości.

W latach 1998-2005 pracował w KPMG Polska Audyt Sp. z o.o. oraz w KPMG DTG Wirtschaftsprüfungsgesellschaft AG w Düsseldorfie.

Z AMBRA S.A. związany od 2005 r. Pełni szereg funkcji w organach nadzorczych spółek zależnych.

Wiceprezes Zarządu

Grzegorz Nowak

Absolwent Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

Karierę zawodową rozpoczął w 1984 r. w Przedsiębiorstwie Budownictwa Inżynieryjno-Drogowego w Biłgoraju. W latach 1990-1991 pracował w Zakładach Przemysłu Dziewiarskiego „Fantazja" w Biłgoraju.

Z AMBRA S.A. związany od 1992 r. Początkowo pracował na stanowisku Głównego Księgowego, a od września 1998 r. pełni funkcję wiceprezesa Zarządu.

Podział zadań i odpowiedzialności członków Zarządu

W AMBRA funkcjonuje następujący podział zadań i odpowiedzialności członków Zarządu, z zachowaniem zasady kolegialności podejmowania decyzji:


Robert Ogór, prezes Zarządu

  • Zakupy
  • Sprzedaż
  • Łańcuch dostaw
  • Marketing
  • HR
  • Komunikacja wewnętrzna i PR

Piotr Kaźmierczak, wiceprezes Zarządu

  • Finanse
  • Raportowanie i relacje inwestorskie
  • Obsługa prawna

Grzegorz Nowak, wiceprezes Zarządu

  • Zakład produkcyjny
  • Biuro spółki
  • IT

Rada Nadzorcza

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Oliver Gloden

Obywatel Luksemburga. Posiada wykształcenie wyższe. W 1999 r. ukończył Akademie der Saarwirtschaft w Saarbrücken, gdzie studiował finanse i rachunkowość. Od 2000 r. jest związany zawodowo z Sektkellerei Schloss Wachenheim AG (obecna nazwa: Schloss Wachenheim AG), gdzie od lat pełni funkcję szefa Controllingu, Zakupów i Strategicznych Projektów. Od 1 lipca 2015 r. jest członkiem Zarządu Schloss Wachenheim AG, a w lipcu 2016 r. został wybrany jego przedstawicielem. Od lipca 2016 r. jest dyrektorem w Vintalia Geschäftsführung GmbH, Monachium (Niemcy). Pełni również funkcję: członka Rady Nadzorczej ZAREA S.A., Bukareszt (Rumunia), członka Komitetu Strategicznego CEVIM SAS, Tournan-en-Brie (Francja), członka Rady Administracyjnej Compagnie Française des Grands Vins SA, Tournan-en-Brie (Francja). W Radzie Nadzorczej AMBRA S.A. od czerwca 2009 r.
W dniu 18 października 2022 r. został powołany do Rady Nadzorczej na nową kadencję. Pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej zgodnie z uchwałą Walnego Zgromadzenia AMBRA S.A. z dnia 18 października 2022 r.

Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Boris Schlimbach

Obywatel Niemiec. Posiada wykształcenie wyższe. W 1999 r. ukończył Uniwersytet Jana Gutenberga w Moguncji, gdzie studiował zarządzanie. W latach 2000-2010 pracował dla KPMG AG Wirtschaftsprüfungsgesellschaft, a w 2006 r. uzyskał uprawnienia biegłego rewidenta. W 2010 r. rozpoczął pracę w Schloss Wachenheim AG jako dyrektor działu krajowych i międzynarodowych finansów i księgowości. Od 1 lipca 2016 r. jest członkiem Zarządu Schloss Wachenheim AG odpowiedzialnym za finanse, kadry i relacje inwestorskie.
W dniu 18 października 2022 r. został powołany do Rady Nadzorczej na nową kadencję.

Niezależna członkini Rady Nadzorczej

Patrycja Piątek

Obywatelka Polski. Absolwentka Wydziału Ekonomiki Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Europejskim „Viadrina” we Frankfurcie nad Odrą (Niemcy) oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta KIBR w Polsce (Polski Biegły Rewident Nr 90075) oraz w Wielkiej Brytanii (ACCA Practicing Certificate), a także kwalifikacje w zakresie kontroli wewnętrznej CIA (Certyfikowany Audytor Wewnętrzny). W latach 1997-2012 pracowała w KPMG DTG Wirtschaftsprüfungsgesellschaft AG w Düsseldorfie oraz w KPMG Audyt Sp. z o.o. na stanowisku starszego menedżera w departamencie audytu, gdzie zajmowała się badaniem sprawozdań finansowych spółek z kapitałem polskim i zagranicznym, działających w wielu branżach rynku. Od 2012 r. związana z firmą audytorską VGD Audyt Sp. z o.o.
W dniu 18 października 2022 r. została powołana do Rady Nadzorczej na nową kadencję.

Pani Patrycja Piątek spełnia ustawowe kryteria niezależności.

Członek Rady Nadzorczej

Nick Günther Reh

Obywatel Niemiec. Posiada wykształcenie wyższe. W 1985 r. ukończył ekonomię na Uniwersytecie St. Gallen, a w 1987 r. szkolenie bankowe w Banku Krajowym Rheinland-Pfalz. W latach 1987 - 2010 był członkiem Zarządu w Sektkellerei Faber GmbH &Co. KG / Sektkellerei Schloss Wachenheim AG (obecna nazwa: Schloss Wachenheim AG), od 1998 do 2010 r. pełnił funkcję prezesa Zarządu. Od 1988 r. jest członkiem Zarządu spółki Günther Reh AG, Leiwen (Niemcy), a od 2012 r. pełni również funkcję Prezesa Zarządu w fundacji Günther und Käthi Reh Stiftung & Co. KG, Trier (Niemcy). Pełni również funkcje: Przewodniczącego Rady Nadzorczej Schloss Wachenheim AG, Trier (Niemcy), członka Rady Administracyjnej Sektkellerei Nymphenburg GmbH, Monachium (Niemcy), Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej TRIWO AG, Trier (Niemcy), Prezesa Komitetu Strategicznego w CEVIM SAS, Tournan-en-Brie (Francja), członka Rady Administracyjnej Compagnie Francaise des Grands Vins S.A., Tournan-en-Brie (Francja). Od czerwca 1998 r. zasiada w Radzie Nadzorczej AMBRA S.A.
W dniu 18 października 2022 r. został powołany do Rady Nadzorczej na nową kadencję.

Niezależna członkini Rady Nadzorczej

Monika Schulze

Posiada szerokie doświadczenie w branży FMCG oraz obszarze ubezpieczeniowym, potwierdzone trzydziestoletnim piastowaniem funkcji kierowniczych w różnych krajach. Pełni obecnie obowiązki Szefa Działu Klienta i Technologii Cyfrowych w Zurich Insurance Group. Przed dołączeniem do Zurich Insurance, prowadziła swój własny biznes, jako konsultant strategii biznesowych. Poprzednio pracowała dla Unilever, pełniąc obowiązki Wiceprezesa do spraw Rozwoju Marek w Europie oraz Business Director Foods odpowiedzialnego za wyniki spółki na Węgrzech. W 2018 roku Monika Schulze została ujęta przez Martech w zestawieniu ,,Top Twelve Women CMOs to follow on Twitter”. Na podstawie jej znaczących osiągnięć w biznesie w 2017 roku Forbes umieścił ją na liście: ,,World's Most Influential CMOs” oraz została nominowana przez AdAge do zestawienia ,,Woman to Watch Europe 2017”. Monika Schulze jest Członkiem Rady Nadzorczej Schloss Wachenheim AG oraz tzw. Board Observer w CoverWallet, firmie cyfrowej z siedzibą w Nowym Jorku. Posiada tytuł MBA zdobyty na Uniwersytecie w Hamburgu.
W dniu 18 października 2022 r. została powołana do Rady Nadzorczej na nową kadencję.

Pani Monika Schulze spełnia ustawowe kryteria niezależności.

Serwis ambra.com.pl korzysta z plików cookies (tzw. ciasteczka).

Więcej informacji o tym jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz po kliknięciu w „więcej”. więcej